Girl Power

Girl Power

Első bejegyzésem

Ki is vagyok én...

2018. július 12. - Girl power
Sziasztok, üdvözlök mindenkit aki ide tévedt (nem tudom hogyan sikerült, de örülök neked)! 
A nevem Láthatatlan Lány. Na jóó, csak vicc, a nevemet egyelőre titokba szeretném tartani, ha
lehetséges.

16 éves lány vagyok. Nagyon szeretek olvasni, sportolni, segíteni másokon(néha még magamra is ráfér a segítség, haha) sorozatokat nézni, és nem utolsó sorban imádok enni.

A blogomat tele s tele fogom tömni könyvekkel, filmekkel, sorozatokkal, és minden olyannal amit TI szeretnétek.

Várható bejegyzések: 

-könyvek amiket olvastam (vélemény, megéri-e megvenni, pontozni is fogom őket egy 10-es skálán)

-sorozatok, filmek  amiket megnéztem vagy épp  jelenleg nézem (ezeket is pontozni fogom és rövid spoiler nélkül tartalom)

-süti receptek (mert csak sütit tudok sütni..........még)

-bőrápolás (külön ki fogok térni a pattanásokra, mert nekem is sok volt, illetve néhány még mindig van......UTÁLOM őket(

Ha ezekből bármire k

Remélem szeretni fogtok, sok sok puszi mindenkinek:)

xoxo, láthatatlan lány

A bejegyzés trackback címe:

https://girlpowerforever1.blog.hu/api/trackback/id/tr9214110099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása