Girl Power

Girl Power

Pattanások

Hogyan tüntek el nekem.

2018. július 17. - Girl power

Sziasztok.

Végre itt az idő, hogy a pattanásokról beszéljünk.

16 éves vagyok, és már 2 éve tele van az arcom patikkal. Nagyon elegem volt belölük, ezért rávettem magam, hogy elmenjek egy bőrgyógyászhoz. Sok rosszat hallottam a bőrgyógyászokról, de mégis mertem kockáztatni. 

Legelőször kb. 1,5 éve voltam. Akkor megvizsgált és elmondta, hogy a hormonok miatt vannak és idővel elmennek. Én viszont annyira meguntam őket, hogy már magamat is utáltam miattuk.

Adott egy Zineryt nevű oldatot, ami 90%osan levitte a pattanásokat ls letisztította a bőröm. (az itt megnevezett termékeket csak börgyógyász ajánlásával vegyétek meg, mert ő tudja milyen az arcbőrötök.)

Annyira boldog voltam hogy már nincsnek pattanásaim, hogy már semmit se kentem az arcomra, csak arcot mostam és annyi. Nem hidratáltam(Ezt a hibát kérle ne kövessétek el).

Ezért kb. 8 hónapja újra megjelentek és én megint elszomordtam. Ezért újra elmentem az orvoshoz, aki újra felírt új kenöcsöket, amik nagyon sokat segítettek. 

Így tisztítom a bőröm:

1. Lemosom HIDEG (nem langyos....JÉGHIDEG) vizzel az arcom.

2. La Roche Posay Effaclar arctisztítot használom, ami pattanásos börre van. 3337872411083_t1.png

3. Az utolsó lépés, hogy Ivatherm kenöccsel kenem be az arcom, ami nekem nagyon sokat használ.

res_df127311350b3854234a759497116d6e_full.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://girlpowerforever1.blog.hu/api/trackback/id/tr10014118001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása